utorak, 6. rujna 2016.

FAVORITI KOLOVOZA

Pozdrav svima! Danas sam odlučila napraviti svoje favorite kolovoza.

AUSSIE 3 MINUTE MIRACLE
Ovo je najbolja stvar za kosu koju sam ikada probala! Kada operem i osušim kosu prirodno što i uvijek radim, kosa mi bude kao lavlja griva. Užasno je napuhnuta, ali ovo toliko izravna kosu i kada mi se osuši bude ravna i nije napuhnuta. Predivno miriše i odličan mi je.




ESSENCE EYEBROW GEL COLOUR&SHAPE
O ovom proizvodu sam napisala recenziju koju možete pogledati ovdje. Ukratko odličan mi je.



ESSENCE COVERSTICK
Toliko sam pozitivnih stvari čula o ovome i napokon sam ga kupila. Jako dobro prekriva a pristupačan je. Nećete se pokajati ako ga uzmete.




CATRICE PRIME AND FINE PROFESSIONAL CONTOURING PALLETE
Ja imam nijansu 20 warm harmony. Ona je toplijeg podtona. Nijansa za konturu je jako pigmentirana i treba vam jako malo proizvoda na četkici. Lijepo se blenda i izgleda prirodno.
Highlighter je jako suptilan i nije previše pigmentiran. Također prirodno izgoleda na licu.





BALEA MICELARNA VODA
Ja imam verziju osjetljivu i mješovitu kožu. Odlično skida i ne peče za oči niti usne. Omjer cijene i kvalitete je odličan.




I to je to. Nadam se da vam se svidio ovaj post :)


Jeste li vi isprobale neki od ovih proizvoda? Pišite mi u komentarima!

Do sljedećeg puta, Nikolina❤

2 komentara: