srijeda, 27. siječnja 2016.

MAKEUP WISHLIST 2016

Pozdrav ljudi! Danas sam vam odlučila napisati svoju makeup wishlistu za 2016-tu godinu. Ja obožavam čitati ovakve postove pa sam odlučila napraviti jedan.

*slike su preuzete sa google tražilice*

MAKEUP REVOLUTION ICONIC 3
Ova paleta je dupe za Naked 3. Naked 3 mi je najljepša paleta na svijetu i nažalost nisam u mogućnosti da je kupim. Zato bi ove godine sa Pink Pande htjela naručiti Iconic 3, koja je po bojama identična.




ESSENCE ALL ABOUT ROSES 
Kad smo kod paleta, i ovu bi htjela. Jeftina je a ima predivne boje. Mislim da ste već skužili da preferiram palete sa roskastim bojama.



AURA COVER ME KOREKTOR
Aura je napokon stigla u Hrvatsku! Danas je stigla u Kozmo drogerije u Rijeci i jako sam uzbuđena. Nemam nijedan kvalitetan korektor u stiku a čula sam dosta pozitivnih komentara u vezi ovoga.




ESSENCE SOFT TOUCH MOUSSE KOREKTOR
Sigurno ste čuli za essencove mousse pudere a sada su izbacili i korektore. Novi essencovi proizvode dolaze u prodaju sredinom veljače i namjeravam si kupiti ovaj korektor.






ESSENCE SPREJ ZA ČIŠĆENJE KISTOVA
Kad smo kod essencove nove kolekcije, rado bi htjela isprobati i njihov sprej za čišćenje kistova.




ESSENCE THE GEL NAIL POLISH - 37 SERENDIPITY
Ovo je tamna lavanda boja i jako mi se sviđa. Ima hladan podton i predivna je!



I to je to! Želite li vi neki od ovih proizvoda?
Do sljedećeg puta, Nikolina♥

2 komentara:

  1. Skromna si :) I ja volim gledati wish liste koje me na žalost uvijek podsjete što mi sve fali :) e, mogla bih i ja essence čistač kistova uzeti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma pola toga se ja ne mogu sjetiti :) Essencov čistač kistova se čini baš zanimljiv, kad ga se domognem svakako ću napisati nešto i o njemu :)

      Izbriši